Vabruari, feberuari

Nu vabbar jag igen. Majken har feber stackarn, började igår och över 40 grader har hon haft idag. Hon har mest legat i soffan idag men var väldigt nöjd när hon tog sig upp och upptäckte att hon kunde gå. Jag och  Nilas bakade en hallonpaj till henne som hon åt och ville spara till imorgon också.


Imorgon kommer Fredrik hem äntligen. Jag har inte gjort så jättemycket mer än att ta hand om barnen när han varit borta så han får lite att göra när han kommer hem.

Tvättat har jag också gjort för Nilas är inne i en näsblodsperiod. 

Back to Lycksele imorgon. Sorsele torsdag. Yepp.






Kommentarer
mamma

Testar han på ögonskugga?

2017-02-28 @ 21:18:04
Irene

Vilken känsla att kunna gå! Och tänk att få uppleva det flera gånger.

2017-02-28 @ 22:02:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0