frisk, nær?

Jag och barnen føljde med Dag in till stan idag før att Dag skulle hæmta sten och køra till Slemdalsveien, men han fick punka på vægen så det blev lite sent allt. Så jag och barnen drog på narvesen och køpte pølse, sen fick de ligga under tæcket hos Markus och se på jul i svingen, norges julkalender. Ivar tyckte det var lite læskigt.. Haha, han ær så søt, ibland nær de ser något på tv som ær lite skræmmande kan han gå och stænga av tv:n eller gå till mig i køket en stund. Ikvæll la han sig undet tæcket.
Eftersom vi blev sena hann jag inte hem innan køren och jag hade mjukisbyxor på mig så jag lånade ett par jeans av Markus och var riktigt snyggt baggy ikvæll:) Tror jag ska førsøka få Markus att sælja dem till mig men det vill han nog inte.

Jag hostar dessværre fortfarande ... vill gærna vara frisk till lucia ju!
Nu ska jag sova och bli frisk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0