Klipp gånger 2

Okej, jag vet, Vibeke har sagt åt mig och Elin att vi har köpstopp tills vi kommer ner till Spanien. Men. Jag hittade en sån fin klänning idag så jag fick lova att bryta mot reglerna. En svart skön klänning. Har precis sytt ihop den så urringningen slutar där jag vill ha den och inte nere vid naveln... Så den åker nog direkt ner i resväskan tillsammans med de andra klänningarna. Imorgon bär det av till Spanien. Nu ska jag hem till Pappa och packa klart och slänga min kilklackskor som har vart helt förödande för mig idag. Fick skavsår under fötterna... Som tur är så kom mina snälla bror och hämtade mig så jag slapp gå hem. Dessutom har han vart ute med Boss så han har fått badat idag. Himla bra alltså.
Jag har lyckats droppa in och klippt mig idag också. Skönt att bli av med lite av mitt trassel-hår, jag blir galen på det.
Längtar till Lycksele gör jag också. Justja, Irene, jag tänkte bo lite hos dig om det är okej!
Åh kul det ska bli.... men först, Spanien, sol bad och lite shopping i Malaga.

42503-112

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0