Läggdags...

... men nu är det ju faktiskt semster. Jag går och lägger mig när jag vill, vill säga. Befinner mig just nu i Umeå hos Markus, men vi drar till Lycksele imorgon. Åh. Lovely. Har vart på stan idag. Och igår, i Falun. Är så mycket rea att jag blir helt snurrig i huvet. Tur man slipper de flesta affärer i Lycksele.
Men det är ju så skönt att vara tillbaka i norrland. Trivs som fisken i vattnet här. Blir väl till att besöka Åskilje på söndag eller så. En massa stillhet, sol (`?), bad, promenader i skogen, fiske i skogen, grillning i skogen... can´t wait... Härligt att veta att Boss kommer att må bra, få uppmärksamhet och njuta av livet tillsammans med sina två favoritmänniskor.
Så imorgon kommer jag att besöka Helenas och Emmas lägenhet. Kul! Blir fest där på lördag. Och nästa lördag för då fyller lilla Big år:)
Nej. Semester eller inte. När klockan är halv två på natten måste man nästan sova. Om man nu inte har fest;)
God natt!



Kommentarer
irene igen

Jag har dammsugit i "Alex" rum och hoppas att du vill använda det? Martina längtar också efter Boss...

2006-07-14 @ 19:38:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0