Lovely Lycksele

Så var man här igen och det känns ju underbart. Särskilt när man har så bra människor runt om sig. Vi ska snart äta surströmming, och det var längesen kan jag lova. Ska bli så himla gott! Emma ska prova äta också. Modigt:)
Jag skrev förresten en hel rolig blogg nyss, men den råkade dessvärre försvinna när jag tryckte lite fel. Man blir ju lite less.
Idag har jag, Kate och Helena gått på stan lite och kollat in de affärer som finns här i denna lilla stad. Jag köpte en till. Klänning alltså. Har kommit på att jag ska börja samla på dem, och när jag blir pensionär ska mina barnbarn få låna dem. Åh vad kul...
Mamma har nyss suttit och skrattat åt Simpsons på tv:
-Hahaha, men så hemskt, haha!
Hon har liksom aldrig sett det förut. Ja det är ju sånt man kan upptäcka när man har semester.

42503-115

Vädret har vart riktigt fint idag och för första gången här uppe har jag kunnat ha klänning på mig:)
Imorgon fyller jag år och vi ska ut en sväng. Förstå vad kul! Jag och två av mina systrar, det kan nästan inte bli en bättre födelsedag, känns som man glänser ihop med dem! Okej, det kunde ha blivit ännu lite bättre om alla syskon var här, men man ska inte klaga. Dessutom ska vädret bli fint imorgon.

En kvart kvar till surströmmingen:) Mums!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0