Månsken och Ghost Wisperer... varm choklad och cocosboll

Idag hade jag klætt Viktor før dålig så han frøs på parken. Vi åkte och hæmtade dem tidigare, jag och Dag och jag kænde mig som en idiot. Energin-nivån den hær veckan har inte vart på topp och det kænns som jag bara gjort fel.
Imorgon ska vi åka in till stan med bussen. Det kænns næstan som julafton. Det kænns så skønt att slippa gå vægen till parken fram och tillbaka, fram och tillbaka, før en gångs skull. Gøra nåt annat. Vi ska træffa Markus och gå med Boss i Frognerparken så han får møta sina vænner:) Se åker vi nog tillbaka med Dag. Oh yes, kommer blir så kul att gøra något annat.

Nu ska jag ge Boss ett gigantiskt mål med mat, sen sova sæng...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0