Pigg Boss igen:)

Han repade sig under natten och är sitt vanliga jag igen. Det är ju bra det men jag undrar varför det blir sådär.
Klev upp klockan sju imorse och tentapluggade. Skrev sedan tentan på en och en halv timme. Börjar vara typiskt mig att skriva så fort. Men direkt när jag läser en fråga så skriver jag snabbt ner allt jag vet om den så jag inte ska glömma något och sen är det ganska slut på information. Jag tror att tentan gick bra, klarar jag den är jag riktigt nöjd:)

Så nu börjar livet igen och det är såå skönt! Jag ska städa lite här hemma och ta en långpromenad i solskenet med hundarna. (Vi passar fortfarande Vilja)



Kommentarer
irene

Du har inte tänkt ta honom till vetten för att kolla?

2009-03-26 @ 18:55:34
big

jag hoppas det bara var en liten svacka.... men får se om det blir fler gånger.

2009-03-26 @ 20:48:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0