Tisdag? Måndag.

Ikväll fick jag en idé om att köpa ett fint fritidshus i Lycksele som är till salu. Mamma skulle vara delaktig och den största finansiären, dock visade det sig att det var till salu för borttransport och det var ju inte aktuellt efter som läget är underbart där det står. Synd synd...

Idag skulle vi sola men det var för kallt. Vi for på Lager157 istället, men köpte inget till mig (duktig jag är!) Men på scorett hittade jag ett par snygga dojor till Fredrik. Sen har vi vart uppe hos pappa och rensat i gamla grejer. Vi har några dagars jobb där uppe.

Annars då? Lugnt lugnt lugnt, jag börjar vilja ha ett jobb. Men helst av allt vill jag få klartecken från Östersund!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0