Skidpremiären

Igår var det dags. Mitt första skidpass för den här vintern. Vädret i Östersund är snö...storm typ. Men skidåkningen gick bra, åkte fyra varv och det kändes som vanligt:) Idag har jag en gnutta träningsvärk i ena skinkan men inte mer än så.

Efter skidorna for vi på bio - Sherlock Holmes, den var bra. Efter det hade vi lilla julafton här hemma. Tröjan som jag hade köpt till Fredrik var för liten:( Det var ganska längesen jag köpte den och är osäker om jag har kvittot kvar, tror inte jag får byta heller. Antingen får han gå ner i vikt eller så får vi sälja den på blocket. Jag fick en mixer, precis vad jag önskade mig:) Nu blir det smoothies. Eller smuuutis som man säger på norska. höhö.

Fick böta 100 spänn på skolan idag för jag lämnade in en korttidslånebok 18 minuter för sent. Snåljåpar. Var sur hela lektionen. Nu ska jag vila en stund, jag och Hima har vart ute på långpromenad i snövädret. Det var jobbigt.

Ciao!




Kommentarer
mamma

Det var småaktigt av skolan.

2011-12-19 @ 17:40:03
irene

mycket!

2011-12-19 @ 18:10:19
helena

det var dyrt, jag tror vi får böta 10 kronor per försenad dag,

2011-12-20 @ 09:07:31
big

jo, vi har fem kronor per dag på de vanliga lånen tror jag. men för korttidslånen är det hundra kronor per dag.

2011-12-20 @ 09:10:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0