Vilhelmina

Nu ligger jag i min säng på lilla hotellet i Vilhelmina. Det är bråda dagar på jobbet nu, så jag fick stanna här en extra dag. Kan lugnt säga att det blir himla bra med semester snart och återhämtning!


Igår var det lucia på förskolan, de var gulliga. Jag hade en "ledig" dag och sprang runt nydalasjön och städade köket. Hann med att jobba lite också. Sen hann jag inte ligga i soffan och dricka te som jag hade tänkt, men det blev ändå en bra dag. När barnen och jag kom hem bakade vi kakor tillsammans och de hjälpte mig med tvätten. Tur jag har dem❤️



Kommentarer
mamma

Ja, tur att du har barnen.
Jag kanske har lucialinnen någonstans som passar i längd...

2016-12-16 @ 17:23:34
irene

Vilka sötnosar du har, alla tre.

2016-12-16 @ 19:41:54
Maria

Nilas ser lite trumpen ut ;)

2016-12-23 @ 12:58:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0