Nydalasjön runt

Jag hade som mål att inte låta det gå mer än ett år innan jag uppdaterade. Jag har tyvärr misslyckats med det. Idag cyklade vi runt Nydalasjön, en sträcka på ca 1 mil. Och barnen klarade det så himla bra! 

(null)


Vi gjorde flera stopp, först var cykelbanan.

(null)

(null)

Efter det cyklade vi vidare och stannade sedan vid badstranden/äventyrsstigen.

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

Nästa stopp var lekparken.

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi avslutade med middag på hamburgerhaket på Mariehem, vi var ute i ca 4 timmar så det behövdes lite påfyllnad. Och så en glass på det förstås. Fin utflykt! Vi ser fram emot semestern som börjar om två veckor. Då har vi sex veckor av roligheter framför oss. Förhoppningsvis bloggar jag lite under tiden😊

(null)
/Big - hjälmsnygg.


Kommentarer
irene

Äntligen. Som jag har väntat på uppdatering.

Svar: Hehe, den som väntar på något gott😆
Birgitta Lindén

2019-06-15 @ 22:25:40
mamma

JAg har också väntat! Men nu kommer det säkert fler inlägg.

2019-06-20 @ 17:47:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0