Kanelbullen 4/10 2017

Så fick vi barn en gång till, en sista gång skulle jag vilja säga för nu ska jag inte glömma bort hur ont det gör och hur jobbigt det faktiskt är första tiden! 

Men hon kom till slut, 4 dagar över tiden, något namn har hon inte men vi kallar henne Kanelbullen❤️
(null)
3330 g, 48 cm lång. BB ville ha hem oss så vi var tillbaka hemma 16 timmar efter att vi åkt in. 
(null) (null)
Mycket populär hos sina syskon, kanske särskilt hos Majken.
(null)

(null)

Som vanligt har jag problem med amningen och har hunnit gå igenom en antibiotikakur efter att ha haft feber 3 gånger. Det är inte helt bra än men bättre. Jag försöker komma tillbaka till att orka lite mer men känner fortfarande av fogarna när jag promenerat för mycket. Men bäbisen mår bra och går upp i vikt, hon har lite svårt att komma till ro på kvällarna och är ganska skrikig av och till, men det går ganska bra. Nu ska vi bara enas om ett namn till flickebarnet.



Kommentarer
Maria

Roligt att få se bilder!

2017-11-04 @ 19:39:57
irene

Äntligen få se och höra lite mera om nyaste underverket
Diana?

2017-11-05 @ 17:57:29
mamma/mormor

Av de ddär underbara bilderna blir jag ju alldeles gråtmild. Hon är hur fin som helst och övriga familjen också.

2017-11-15 @ 18:34:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0