Buss

Idag blir det fem timmar i bil/buss och efter det är man lite mör. Men också på grund av en intensiv jobbdag. På bussen hem kan man passa på att ringa folk det var länge sedan man pratade med. Nu ringde Beatrice och det var bra för nu har vi planerat in att åka till Åre och hälsa på Fanny första veckan i mars. Det blir kul😊


I helgen kommer Maria och Carl så då blir det syskonhäng för hela slanten. Det blev bestämt att vi ska fixa mat på fredag och Helena och Anton på lördag. Jag har föreslagit att vi ska gå ut och äta sushi istället men har inte fått någon respons än på det förslaget😬 Är så jobbigt att bjuda hem folk i vårt hem som mest känns som ett förråd. Nu börjar det dock komma ut fler hus på Hemnet, så jag hoppas det blir en ändring på boendesituationen snart.




Kommentarer
mamma

Jag känner mig lite sjuk. Kan doktorn komma?

2017-02-16 @ 19:55:55
Big

Det skulle hon nog gladerligen göra!

2017-02-16 @ 20:33:32
Big

Det skulle hon nog gladerligen göra!

2017-02-16 @ 20:33:33
irene

jag tror jag behöver både en liten doktor och ett litet hus.

2017-02-17 @ 21:01:47
irene

man kan kolla på www.kvalster.se också

2017-02-19 @ 18:09:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0