En helg Lycksele

Vi for till Lycksele på midsommardagen. Målet var att äta surströmming. Mitt mål alltså. Majken skulle gå på djurparken med sin farmor.
Surströmmingen var mycket god! Idag var Nilas sjuk på förmiddagen (någon konstig eftersläng av senaste febern), så han fick vara hemma med farfar, men vi andra for på djurparken men Jocke och Lion.

Inte jättespännande med djurparken kanske, men barnen hade kul.

(null)

(null)

På vägen hem for vi förbi Mårdseleforsen. Jag har aldrig varit där förut men blev positivt överraskad, det var jättefint! Riktigt mycket vatten så det var lite läskigt att gå över hängbroarna.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer
irene

Och var hade Hillevi för mål då?

Svar: Det är lite oklart vad hon har för mål här i livet. Att äta kan vara ett☺️
Birgitta Lindén

2019-06-24 @ 21:28:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0