Så svårt med alla valmöjligheter..

Lördagkväll och ganska sliten. Borde jag fokusera på Melodifestivalen? Äta min manchego och serranoskinka och mina twist? Borde jag läsa min nyinköpta bok "Det är något som inte stämmer" av Martina Haag (den verkar så bra)? Eller BORDE jag inte bara köra en massa styrkeövningar för korsryggen som strejkar när jag åker skidor? 


Idag har vi bakat barnen och jag. Semlor och bullar. Det har vart fantastiskt väder ute men jag orkade inte ut så jag skickade ut ungarna själva. Sen såg vid skidor-VM. Få se om vi hittar på något imorgon och om jag eventuellt ska åka lite skidor igen.

Äsch vad tusan, jag kör träning kombinerat med mello och äta gott mellan varven. Boken får jag ta när jag lägger mig😘



Kommentarer
mamma

Ser gott ut det där. Har ni anmält er till loppet?

2017-02-25 @ 21:08:28
Big

Nej vi ska anmäla oss innan den 8/3!

2017-02-25 @ 21:13:39
mamma igen

Tänk om P-E kan vara reserv?

2017-02-26 @ 10:48:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0