Hej!

Livet går i 180, och krafterna är inte så ofta på topp. Men här är jag och allt är väl bra med både mig och gänget!

Hillevi är snart 4 månader och helgen hon fyllde blev tre månader var det som att vända på en femöring. Mycket gladare och nöjdare. Hon pratar och tjockar på sig, väldigt gullig är hon! 

Majken har börjat både skidträning och gymnastik, det tycker hon är kul. 

Nilas är en rar liten gosse😇

Fredrik har börjat nytt jobb och har inte tid med sin familj😛

Jag åker också lite skidor, det går bra och är ganska kul.

Till helgen har vi dop på Holmön, det blir livat! Ska bli fint att samla lite gött folk och fika en massa. Sen har de alla fått en varsin dop-ö, barnen👍🏼😊

(null)

(null)

(null)

(null)





Kommentarer
mamma/mormor

Jag tror den där lilltjompan får bruna ögon, hon också.
Vilken fin liten syskontrio det där är. Det ska bli roligt att träffa alla. Både er och den övriga släkt och vänner.

2018-01-24 @ 22:00:45
irene

Härliga ni!
...och det finns många fler öar.

2018-02-03 @ 11:52:15
irene igen

Jag tycker att Hillevi är lite lik Helena på bilden med Nilas.

2018-02-06 @ 17:59:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0