Alltid lika roliga

Min familj är alltid lika rolig. Tur man kan komma hem hit om man är deppig, som jag borde vara men inte är så hemskt mycket längre. Känns lite som jag ger upp. Orkar inte streta längre. Finns ju roligare saker man kan lägga energi på. Och roligare personer framför allt.



Idag har vi vart hos fåren, Helena och jag. Men vi var lurade, det fanns inga lamm där, men det kommer.
Sen var vi på stan och jag hittade sommarens sötaste kjol.. för 899. Shit, alldeles för mycket. Men med stora förhoppningar att den kanske kan dyka upp i nån butik i Norge där Elins Varner-kort gäller kan jag kanske köpa den ändå. Även om 500 spänn är lite mycket för en kjol. Fast det är ju jag, snål-Big, som tycker det.

Appropå Elin så kan vi ju säga att hon har lärt känna Norges största Asshole. Men hon har skällt ut Norges största Asshole också. Så det är chill.... You go girl!

Nu ska jag ha myskväll här hemma. Rabarberpaj med vaniljsås, mums. Puss och hej

Det som är så himla bra med mig är att jag inte dricker kaffe heller:)



Kommentarer
mamma

Bra att du håller på att ge upp deppigheten. Lär min kommentar på Katarinas blogg, så slipper jag skriva den igen.

2006-04-14 @ 08:53:36
Elin "ninni"

hei gumman! saknar deg lite granna faktiskt, även omjag har de bra hemma! var ute igår med min barndomskompis.....vaknade med en huvudvärk som heter duga!ville avlida o funderade faktiskt på avliva meg själv:)....men efter en varm dusch o ännu mer sömn o lite neutraliserande yoghurt så mår jag prima...lite trött bara..men blir filmkväll me pappa o susanne o resten av "extra" familjen...imorrn ska jag til mamma o knäcka ägg..vi höres..puss o kram!ps.ja har fått påskägg o har proppat i meg mer än vad min fetma kan tåla!..menmen de påsk en gång i året!ds.ps2 bra att du ger meg support ang. the biggest asshole...hehehe...

2006-04-14 @ 19:44:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0