Bye bye Sweden

Så var det dags att dra igen. Oslo here I come, våren, here I come:) Tänk. Nu har man en hel lång sommar framför sig. Är det inte underbart?

Jag känner mig hemskt utspridd allafall. Har saker både här och där. 4 ställen har jag saker utspridda på. Ingen kontroll alls. Jag och Katie satt och pratade om hur skönt det skulle vara att ha ett hus där man visste att man skulle bo resten av livet. Så man kan samla allt på ett och samma ställe och få tillbaka lite av kontrollen.

Inatt har jag gosat med Glenn... han är lite jobbig när man vill sova en nu ses vi ju inte på ett tag så man måste ju mysa lite. Sen har han kutat runt här som ett jehu och attackerat Katarina. Nu är hon ute på balkongen och luftar katten.

Det är strålande sol här och jag hoppas vädret är detsamma i Oslo. Ska bli kul att träffa Bossen igen, och hela familjen naturligtvis:)

Falun. Vi ses på Helenas student nästa gång. Hoppas Johan och Kim pallrar sig ner hit då också. Skulle vara himla kul. Oj vad jag längtar till sommaren. Nu är det fyrtio minuter kvar tills min buss går. Jag borde gå och packa klart.

Ciao!!
42503-64
Hade Glenneth !


Kommentarer
Anonym

Det hjälper nog inte om du hade ett hus, tror jag... Bästa sättet är att ha så lite saker så att du alltid kan ta allt med dig? Ha det gott / irene (som söker nåt litet torp/koja/el nåt att kura i.

2006-04-17 @ 22:10:10
Anonym

Det hjälper nog inte om du hade ett hus, tror jag... Bästa sättet är att ha så lite saker så att du alltid kan ta allt med dig? Ha det gott / irene (som söker nåt litet torp/koja/el nåt att kura i.)

2006-04-17 @ 22:10:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0