Deppigt værre.


Jaa vad sæger man. Helgdeppigheten har satt i sen i lørdags. Den børjar slæppa nu men helt bra blir det væl inte førræn man har kommit sig igenom den helt. Man blir så himla osæker. På dig. Mig. Oss. Det ær bara 3 dagar kvar tills jag åker hem. Hur blir det då? Ska jag gå tværs øver gatan och direkt hoppa på bussen till Lycksele eller stanna ett par dagar i Umeå? Vad ær vært nåt? Vad kommer det att betyda i slutændan? Den stora frågan ær væl om allt det hær ær bortkastad tid? Jag hoppas verkligen inte det...
42503-47


I sommar blir det nog en vecka i Spanien iallafall. Malaga. Jag och Elin ska få følja med gratis om vi tar hand om barnen i två dagar, och det ær ju en helt okej deal. Men jag måste dock åka på min semester. Åh... jag som vill vara i kæra Lycksele, men det blir ju 2 veckor dær iallafall... I Spanien har jag aldrig vart allafall så det blir spænnande:)



I lørdags shoppade jag och på kvællen gjorde vi ingenting och det var Elin sur før. På søndagen hælsade i på Vibekes chef i deras stuga, før dem ska ta hand om Boss i påsk nær jag ær i Sverige. Vi fick lov att åka 7.3 kilometer i tunnel før att komma oss under Oslofjorden och på andra sidan. Sen åkte vi en svæng till Drøbak också så Elin skulle få se vårt nya hem.




Idag har jag och Elin vart och badat med barnen, det tyckte de om:) Var rætt kul, fick mig på andra tankar ett tag. Sen kan ju inte jag rå før att jag råkar ha hand om de søtaste barnen heller;)
På onsdag ska jag till frisøren. Har lyckats ta mod till mig att fixa en tid. De sæger att de har sætt det værsta, men jag tvivlar jag...
Nej nu ska jag ut med Bossen, Ciao


Kommentarer
mamma

Kul att få träffa dig snart igen,tycker mammavalrossen.

2006-04-03 @ 22:49:15
Mi

Det låter jobbigt. Upp och ner, ner och upp!! När kommer du till Falun? Skoj med Spanien, vill också! Puss och kram!

2006-04-04 @ 08:02:09
Kate

hejhej, det är inte vår överhuvudtaget, ser ut som det brukar göra vid jul ungefär.. hejaheja, men det kan ju hända att det blir vår i helgen, det händer ibland att det svänger om.. Puss och kram

2006-04-05 @ 22:18:49
emma

sluta deppa börja steppa!!! näää, så enkelt är det nog inte, men du kan ju försöka. För om du försöker lära dig steppa kommer du nog på andra tankar :P!!! Eller så kanske du kan stå på händer, så du skakar om allt i huvudet. Näe, jag är inge bra på sånt här....... kram å hej!!

2006-04-05 @ 23:07:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0