Grattis Farmor 102 år !

Idag fyller Farmor 102 år. Hon är hemskt gammal som man kan se på bilden. Men väldigt snäll och go också. Har dock inte världens bästa närminne... kan berätta samma sak 15 gånger. Men det gör inget, vi tycker om henne ändå.

42503-56

42503-55

Vi har alltså vart i Siljansnäs som vi oftast är under påsken, allafall någon dag. Strålande sol och blå himmel. Jag, Helena och Katarina körde från Falun vid halv nio tiden imorse och var där vid tio. Tågade ut på isen och grillade lite pinnbröd och korv. Sen la vi oss tillrätta på ett liggunderlag och solade och sprang omrking och fjantade oss som vi brukar göra när vi är tillsammans.




Pappa fiskar gäddor


Kate och Per-Erik

42503-57

Sen var vi på kalas hos farmor och det var skoj att träffa släkten. Inte visste jag att vi hade så coola kusiner:)
Så nu sitter jag här hos mamma, vi har ätit påskmiddag, det var gott. Katarina är ute på äventyr och så även Per-Erik. Blir en stilla hemmakväll men det är inte så dumt med världens mamma och Helena :)

Jaja, det var inte en dejt igår. Inte ens en oseriös. Men det var kul att snacka med en gammal kompis:)




Kommentarer
mamma

Tackar!!!
Niger ända ner till golvet!

2006-04-16 @ 09:24:24
Kate

Oh Yeah, He is so in love with you!

2006-04-16 @ 12:05:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0