HelgYeah !!

Finally!!
Jag tycker inte om fredagar. Men idag ær det Boss fødelsedag:) Barnen har øvat på fødelsedagssången och så har vi gjort pannkakstårta. Trevligt att de tycker om det man lagar før en gångs skull:) Sen fick Boss en liten tårtbit också och lite godisar. Gulligast var nær hela familjen satt och sjøng den norska fødelsedagssången før Boss. Han satt dock mest och tittade på mig och væntade på att jag skulle sæga varsegod. En mindre trevlig present han fick idag var en fæsting. Ska snart ta mig i kragen och ta bort den. Blæ. De ær så vidriga...

42503-65
Finaste hunden i værlden fyller 6 år:)

Så hærligt med helg! Jag ska ner på stan imorgon och køpa mig ett par nya skor. Ett till par ankelboots blir det. De ær så fina:) Sen blir det nog utgång också.
Igår hade jag ett jobbigt telefonsamtal. Men jag var duktig. Eller vad man nu ska kalla det. Jag måste ju få sinnesro nångång. Fast. Jag saknar honom...
Ha en trevlig helg alla !



Kommentarer
Helena

grattis boss! 6 år, han börjar bli gammal kan man säga...puss och kram

2006-04-21 @ 19:07:38
Kate

Grattis!!! Annars säger jag mest Yeah Right! Trevlig Helg till dig också!

2006-04-21 @ 20:34:36
Kate

Grattis!!! Annars säger jag mest Yeah Right! Trevlig Helg till dig också!

2006-04-21 @ 20:40:19
Kate

cp dator

2006-04-21 @ 20:40:42
mammavalrossen

Konstigt... Jag tycker att fredagar är bäst. Hela två dagar att vara ledig på.
Säg grattis till Boss från mig också?

Vad tycker barnen om dina nya cd-skivor?

2006-04-21 @ 21:54:10
julle

Woffvoff bjäbbbb VOFF på dig lille vovven. Jag är fortfarande 6.5 månader äldre och klokare och finare - för det säjer min matte

2006-04-21 @ 23:48:11
Mi

GRATTIS Boss!!!

2006-04-22 @ 16:48:03
irene igen

Jag ville bara tala om att jag har köpt ett torp !!

2006-04-23 @ 23:01:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0