Inget blir som man tænkt sig...

Så har helgen runnit førbi æn en gång. Den har vart kul:) På lørdagen skulle jag ju ut och køpa mina boots men de satt inte som de skulle så jag kom hem med ett par vita låga skor i seglarmodell istællet. Så kan det gå.

Så hær ser de ut, fast helvita.
(Gyyd vad fula de såg ut hær ?...)

Senare på kvællen lagade jag och Elin mat, en supergod ræksallad. Vin till det och sen skulle vi bowla som det var tænkt, men det blev visst før sent. Jenny kom och vi åkte ner till Majorstue før att møta en kompis. Gick vidare till en bar och satte oss. Dær høll jag på att somna før jag var så trøtt, sen gick vi vidare och skulle førsøka komma in på ett annat stælle med lång kø utanfør. Men ingen slæpper væl in 3 invandrare. Två svenskar och en iranier... no way, slæpp in stekarpacket istællet vetja. Blev less på att stå dær som nån slags andrahandssortering så till slut hamnade vi på Deli de Luca och dær køpte jag en skitæcklig vårrulle och Elin kækade fiskekakor. Så var den kvællen øver.

Vaknade på søndagen och mådde fin-fint. Stiger ju upp føre alla andra hær nere i kællaren, æven nær det ær helg. Så jag och Boss tog en tur till Frognerparken. Sen var det meningen att vi skulle upp till Holmenkollen och grilla kebab med Mehdi och nær vi væl kom upp dit insåg vi att det var snø dær. En massa. Så vi gick en liten svæng med Boss och vænde sen hemåt. Då ramlade Elin och Mehdi ner i snøn och sen trampade Mehdi i Boss bajs. Det var jættekul:) Eller skitkul om man vill vara extra rolig:D
Grillade allafall hemma tillslut och det var vældigt gott!

Idag har jag vart vældigt trøtt. Men jag har bakat hurtbulle med barnen. Sen har jag lært dem från vilket djur mjølken kommer ifrån. Viktor tænkte ett tag och sa sen att saften kom från geten, vilket væl var logiskt:)

KUL IRENE ATT DU KØPT TORP!! Jag ær lite avis, men jag kommer och hælsar på i sommar! Det ær lite svårt att kommunicera med dig men jag skriver nu allafall! Varfør ær du aldrig inne på msn før? Jag læser allafall din och mammas dagbøcker så gott som dagligen... Kul ær det!
Igår sa jag førresten till Pappa att jag hade en blogg. Och Katarina. Och Helena. Och Maria. Han har fyra døttrar som alla bloggar men det ær ingen som har sagt det till honom tydligen.. Eller så har han bara inte lyssnat (?) Nu vet han allafall.


Nej, nu får det vara nog. Pusseluss



Nu Irene har jag læst din dagbok igen, och jag sæger det en gång till: KUL ATT DU KØPT ETT TORP!! Det tycker jag du førtjænar, och du kommer førhoppningsvis trivas jættebra dær!
Så var det sagt! Postiv energi økar før varje minut, eller vad ær det nu som står på skærmen din?
Lycka till!




Kommentarer
Kate

Gyyyyd, dom såg inte så fina ut just nu... men dom kanske inte är det i verkligheten.. anledningen till att pappa inte vet nåt är nog att vi tror att han inte fattar hur man gör och inte har han internet hemma heller.. eller jag vet inte. Jag håller på att tvätta, sen ska jag städa toaletten. Och sen väntar jag på min iPod, Jag vill ha de NU!!! Puss och kram

2006-04-25 @ 11:03:36
Mi

Ha ha, dina utekvällar i byn verkar vara dömda att misslyckas, hihi. Jag kommer kanske och hälsar på snart! Kul va? Puss och kram!

2006-04-25 @ 13:02:32
Helena

anledningen till att pappa inte vet är för att han inte lyssnar. det sitter en lapp på kylskåpet där din bloggadress står, men jag tror inte han har insett det än..puss och kram

2006-04-25 @ 14:05:59
irene

Tack för uppmuntran. Du ser att det är inte bara Linddenarna som kan deppa... :)
Bra med uppmuntrande tillrop från utlandet. Skitkul faktiskt. Vad har Maria för blogg-namn?

2006-04-25 @ 18:19:32
mammavalrossen

Det är verkligen inget fel på de skorna. Jag tycker att de är snygga, och dessutom verkar de väldigt sköna.
Men jag, min stackare, har ont under trampdynorna, jag. Måste nog ha lite mera och sviktigare sula under...

2006-04-26 @ 20:22:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0