"Jag kan inte bestæmma mig"

"Kan vi inte gøra så hær eller så dær istællet?"
Nej før jag orkar inge mer. Jag var totalt nere igår och hade gett upp hoppet. Børjade att acceptera slutet kanske. Nu mår jag lite bættre, men det ær fortfarande hemskt jobbigt.

Igår kvæll var vi och bowlade, jag, Elin och Mehdi. Gissa vem som vann båda gångerna? MEmemememe... Sen gick de andra ut och tog en øl men jag gick hem och somnade snabbt.
Så nu ska jag stæda lite. Jag har en massa grus i sængen efter en viss hund. Varje kvæll då jag går och lægger mig står han vid sængen och tittar på mig tills jag ger honom klartecken att hoppa upp. Sen ligger han dær tills det blir før varmt før han så då hoppar han ner. Grusa av sig hinner han allafall.

Nær Elin æntligen vaknar ska vi ner och shoppa. Skor blir det nog:) Sen ska jag møta Micke nere på busstationen, jag får ju besøk hemifrån idag och det ska bli himla kul!

Imorgon ær det kørsång på gudstjænsten. Det ska bli rætt skoj, fast det finns en ton som jag inte vågar sjunga, før jag tror den blir lite fel. Førresten drømde jag att jag åkte skidtævling inatt. Med alla konkurrenter från førr i tiden och allt. Jag hade faktiskt jobbat mig upp i toppen och hade chans att vinna nær spåret tog slut och jag chansade på att skida dit dær det brukar vara mål. Så vænder jag mig om och ser att alla står och jublar længre bort. Då skulle man alltså ta av sig skidorna och springa i mål. Helt normalt.
Jag vara superduperarg!

42503-68

Jag och ett av mina ælsklingsdjur


Kommentarer
irene

Ja, man kan inte vinna jämt. Men det är spännande stt se hur det går?

2006-04-29 @ 13:37:52
mamma

Rolig blogg. Men jag kan verkligen förstå att du var superduperarg. Vem skulle inte vara det?
Och... det ÄR spännande att leva och se hur det går.

2006-04-29 @ 20:22:36
Emma

Ha ha! vilken rolig dröm!! fast jag förstår att du blev arg!! Har du tolkat den än?? Froud, fröjd eller vad den där snubben du heter skulle säkert relatera den till något med sex i alla fall!! hehe kram

2006-05-01 @ 09:43:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0