looking at you´r beep

Fredag. Har vaknat och dansat runt lite, gick en promenad med Mamma och Katarina upp till Sjulsarvet för att fixa deklarationen med Pappa. Alltså, det är en himla massa papper må jag säga. Varför måste staten ha insyn i allt, varför kan man inte få sköta sig själv för? I alla fall kan jag ju tala om att jag minsann ska få betala tillbaka på skatten. Men det är ju enligt pappa bara bra, för man ska inte låna ut pengar till staten utan att få något för det. Fast lite surt känns det ju...

Sen kan jag ju berätta att jag har vart på dejt:) Eller. Äsch, det var inte så seriöst, men det var trevligt. Skönt att slippa att tänka på nåt annat än Markus.

 Det som är bra med mig är ju att jag är så himla bra;) Sen äter jag ju riktig mat, och olika sorters sylter, som typ lingonsylt eller svart vinbärssylt... Skitbra:)


                                
Hoppas Boss trivs lika bra på sitt påsklov som jag gör just nu, hoppas han har lika kul som han har på den här bilden. Känner att krafterna rinner till och det ska bli rätt kul att komma tillbaka till Oslo. Innan var jag faktiskt ganska trött.

Ska bli kul att komma dit med nya krafter, nytt självförtroende och njuta av våren med Elins sällskap:) Miss yah!

It´s funny how a man only thinks about the beep
You got a real big heart, but I´m looking at cha beep
You got a real big brains, but I´m looking at cha beep


Kommentarer
mamma

Det som är så himla bra med dig...det är att just DU är DU.
Kom alltid ihåg det.
Och gald är jag för att alla deppigheter ghar försvinnit. ALLA syskonen är som solstrålar. JAg tror att ni behöver träffa varandra med jämna mellanrum.
Och grattis farmor som fyller 102 (etthundratvå) år idag.
Hallå Norge,visst är det strongt!!! Man kan knappt fatta att det är sant. Att Gittas farmor är så gammal....

2006-04-15 @ 09:59:28
Mammselen igen

GLAD ska det stå. Inte gald...

2006-04-15 @ 10:00:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0