Sail away with me honey, I put my heart in your hands...

En bra låt: Sail away - Alejandro Fuentes.... eller David Gray om man så vill. Med Johans hjälp fick jag till slut tag i den. Så nu håller jag på att spela sönder den för Katarina och hennes sambosar.
Jo jag sitter här uppe i deras lägenhet i soffan med Big Brother på tvn och hennes dator i knät. Det är rätt soft.

Jag mår lite bättre nu men det är långt ifrån bra. Vill dock inte att någon ska tycka synd om mig för jag vet att jag mår dåligt av allt det här och ändå gör jag inte något åt det för jag orkar/vill inte. Så det är bara att skylla sig själv. I allas ögon är det här hopplöst. I allas ögon utom mina och Markus. Men jag har ju fått höra att jag är naiv och blåögd så kanske jag borde inse sanningen jag med. Men som sagt, orkar inte, inte nu.

Imorgon åker jag hem till Falun. Jag och Katie. Med buss. Brumm brumm. Ser fram emot att få träffa familjen. Helena saknar jag speciellt just nu. Jag saknar hennes energi och glädje. Hon är kul att vara med.
Sen får jag se vad jag hittar på.

Jag var i Lycksele igår, det var jättekul att träffa Irene, Martina och Julius. Sen träffade jag Ullis och Elin och Elins lilla Alva. Hon är så lik sin pappa. En fika hann jag ta med Johan också. Jag längtar faktiskt inte tillbaka till Norge, men jag saknar pojkarna lite. De är så söta.

Åh vad jag äter godis. Jag har köpt en stor godispåse. Igår också, och i förrgår. Jag har en massa godis. Men som man säger om oss sisters of Lindén, sött fodrar sött. Ah, sweet;)

Ciao


Det som är bra med mig förresten - är att jag inte dricker saft eller läsk. Så nu vet ni.


Kommentarer
mammselen

Kom inte hem med godis bara... Jag har inte ätit en bit sedan nyår. Och vill inte bli frestad.
Men att NI kommer hem, det ska bli roligt. Vi ses på kvällarna, när jag har jobbat klart.
Pussiluss...

2006-04-11 @ 20:23:11
johan

Föööööööörlåt birgitta.. får ta å skriva in det nu.. va inte meningen.. :´( jasså du.. då måste ja dra hem den låten oxå :D hehe.. kram

2006-04-11 @ 22:48:59
URL: http://waverave.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0