Smärtsamt återförening

Äh. Ja vet inte. Som vanligt. Det gör bara ont det här, men olycklig? Nejdå, jag äter godis och är inte alls olycklig. Nöjd nöjd nöjd. Ibland är det ändå skönt att lägga tilliten på de högre krafterna och lite på att allt ordnar sig till ens bästa. Inte det att jag blir likgiltlig. Men jag kan känna tillit. Det är en skön känsla.

Så kan man ju tänka på andra roliga saker än de som Katarina tog upp i sin blogg. Som när Per-Erik svarade i telefonen där hemma på Sjulsarvet och de ringde från videoaffären och sa att det var inte rätt film som låg i fodralet vi hade lämnat tillbaka;) Nej där råkade det ju ligga en weslife-inspelning:) Haha...

Ja så kan det gå... och hur det kommer att gå i framtiden är en annan fråga.

Hejrå


Kommentarer
Helena

hahaha jaa just det..det var roligt! så det kan gå ibland. vi har väl lyckats en del, men det är roligt.

2006-04-07 @ 22:13:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0