svårt sårad. nästan avliden.

Okej. Det här var ingen bra idé från början. Hade jag insett det hade det inte hänt. Å andra sidan, det var väl lika bra att få inse sanningen och verkligheten. Dessutom kan jag kanske få börja om nu. Fast jag har fortfarande kvar mina drömmar. Men jag ska snart döda dem. Så fort jag åkt härifrån. Fast inte alla. Jag har ju fortfarande kvar mina drömmar om framtiden. Jag måste bara byta ut en av rollerna. Birollen.

42503-50

Annars ska jag väl inte klaga. Vi har precis vart på affären och jag har köpt jortnötsringar, det finns inte i Norge och jag gillar dem. Kanske kanske måste jag köpa med mig ett gäng påsar till Oslo, men, men jag och Elin skulle ju börja bli nyttiga... jag har köpt en magnum också. Är så påverkad av reklamen. Den ser alltid lika god ut:) Åker kanske till Lycksele imorgon. Lilla fina Lycksele. Jag ska riktigt mysa ner mig...
Å hej, nu ska jag nog rycka upp mig. Man kan ju inte vara tråkig. Och man bör inte ignorera.



Jag skulle bara vara snäll och köpa en prisent ju...




Kommentarer
Bro

Hej, vad är det som har hänt nu då? Eftersom du är så deppig??

2006-04-08 @ 21:29:15
mamma

Men nu är du i Lycksele. Så nu är du väl glad i alla fall?

2006-04-09 @ 20:26:02
Ivar og Viktor

Gitta er søt!!! Go girl!!!

Savner deg!

Puss & Kram

2006-04-11 @ 00:02:00
URL: http://home.online.no/~plexus


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0