Bitter och hjærtløs

Kænner mig som... bajs ungefær idag. Det læt ju otroligt omoget det dær Big...
Hør hur barnen skriker på andra sidan væggen och borde verkligen gå och hjælpa Vibeke att lægga dem. Men hær sitter jag och ignorerar mitt dåliga samvete. Vid datorn. Sjuttioelva timmar om dygnet.
Ær ensam, men ofrivilligt?
Haft en rætt tung dag med barnen, mycket gnæll. Gick ner hit på en gång då jag slutade och hær sitter jag æn, med undantag før middags-intag.
Imorgon kommer Maria och vad vi ska hitta på vet jag icke. Ligga vid poolen tyckte hon, men frågan ær vad det blir før væder. Føljer nog med in till Oslo efter att jag slutat och sitter på ett fik med henne i några timmar och plåstrar om min sjælvbild. Mitt bittra ego.
En bikiniunderdel behøver jag också. En som matchar.

42503-125

Jag drømde allafall om Jessicas Nick imorse. Han var snygg. Så spænnande att jag førsov mig 9 minuter. Sen hade jag 6 minuter på mig att ta mig upp ur sængen, klæ på mig, borsta tænderna och gå upp. Jag kom nog en minut før sent. Eller två.



Kommentarer
Helena

hörreduru...värst vad du låter depp..du ville ju vara ensam...men du kanske har brutit livsgnistan du med...jag ska försöka gipsa ihop min snart..satsa på det du med

2006-08-08 @ 20:51:43
mammselen

Fattar ingenting,jag...
puss och kram/ mammselen

2006-08-08 @ 20:58:45
mammselen igen...

Förresten så tycker jag att du ska lägga dig. Tidigt i kväll...
Så känns det nog bättre i morgon...

2006-08-08 @ 21:27:09
helena

ja vem vet vad som hände med paddan...antagligen blev han överkörd av någon...jag håller på att gipsa livsgnistan men den är inte riktigt läkt än...kanske läker den så småningom...hur går det för dig då?

2006-08-09 @ 11:51:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0