En aning av mitt liv

Oj uscha ohj... jag vill till Lycksele. Jag vill ha høst i Lycksele. Fy. Jag sitter bara hær och tycker synd om mig. Huvudet dunkar, næsan rinner, kroppen vill inte. Borde lægga mig och vila men då somnar jag och då blir det før lite sømn inatt. Jag har vart i Oslo sen igår. Var på kørøvning. Snælla bæsta kør-ledaren Kør-Micke slutar sin tjænst och det hær var sista gången. Så några ur ungdomskøren under de åren han har vart ledare hade samlats igen. Det var jættetrevligt. Igår øvade vi, sen var det brænnboll, kubb och grillning i Frognerparken. Wohoo, jag varvade:D
"Upptrædandet" idag gick bra tror jag, det var kul. Lite sorgligt att sæga hejdå. Allt har sin tid.
På onsdag børjar køren igen, med ny kørledare. Det blir sækert jættebra det med.

Imorgon ska jag till veterinæren med Boss. Han har ett fult sår som varar en massa under ørat. Dessutom har han en massa småsår på hela kroppen. Jag har mina funderingar øver vad det kan vara men jag hoppas det inte ær något farligt, får hoppas besøket inte blir så dyrt heller.

Sen borde jag ta reda på om boxningen hær i Drøbak har børjat. Jag måste børja træna! Jag har vart inaktiv sen i november så jag ær i riktigt dålig form. Och boxning ær ju vældigt skoj... fast jag vet inte om jag vill boxas mot någon annan. Føredrar att boxa på mitsar... men jag har ju aldrig provat att banka ner nån. Det kanske ær skoj;)

Måste dammsuga lægenheten. Bosshår øverallt. Saknar er dær hemma. Massor.

kram!



Kommentarer
Mi

Jag saknar dig med! Det vore kul att hälsa på snart, men ingen Oslotripp är inplanerad just nu. Men pappsen kanske kommer snart ju! Ät mycket vitlök, vila och tänk positivt så blir du snart frisk ska du se lillsystra min! Pussar!

2006-08-27 @ 21:35:05
mammselen

Hej!
Hoppas att förkylningen är lite bättre...
/från Mammavalrossen

2006-08-28 @ 22:06:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0