Hot night crash!

Nu har mamma åkt hem igen och hær sitter jag ensam igen. Jag ska sova med Pandi inatt.
Blev ju vældigt ensamt nu så man kanske skulle prova och skaffa sig lite kompisar i byn;)
Idag har vi badat i poolen, lagat pannekakor och diggat rockmusik hær nere hos mig. Ivar och Viktor ær på god væg att vara Red Hot Chilipeppers och Sahara Hotnights størsta fans. Viktor har trænat sina hæftiga rock-poser i spegeln och var nog ganska imponerad av hur tuff han faktiskt kunde se ut.
Så har jag førstås lært dem att skrika "Yeah, cool!!" mellan dansstegen.

42503-122

Jaja, nu ska jag sluta vara datanørd och gå upp och sæga natta till barnen.
Hejdo!



Kommentarer
mammselen

Kan du säga "natta" eller "natt da", eller vad det nu heter, från bamsebjörnen med?
Eller åtminstonde banka på väggen.... från mig...

2006-08-02 @ 20:13:03
Anonym

hahahah fräna ungar du har alltså...lär de skrika hellyeah!!!!!!! puss och kram/ hellyeah!!!!!!!!

2006-08-03 @ 15:12:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0