Man får inte sova på jobbet...

Dags att hoppa i sæng. Har vart en lång dag. Imorgon ska jag børja stæda huset och fortsætta med det på fredag. Suck. Jag hatar att stæda. Men det ær bara att bita i...

Hær ær Big i sin inte snyggaste skepnad. Jag sover såå gott...

42503-138

42503-139

Fast så kom Vibeke hem. Och man får faktiskt inte sova på arbetstid.

Fast Markus som høll i kameran høll reda på barnen just då. De roade sig med att ta 100 bilder på mig nær jag sov. I en typisk Birgitta-jobbar-och-orkar-inte-gøra-sig-snygg-outfit. Jag kør på slo-stilen...

Gonatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0