3 olika kænslostadier på en timme

Jag va riktigt arg- sen blev jag ledsen, och besviken på mænniskorna. Jag fattar inte hur vissa mænniskor har uppfostrats? Jag efterlyser med kænsla, sympati, varfør ær så många så egoistiska? Hur blev det så? Vissa trycker ner andra før de tror att de højer sig sjælva på det viset. Snælla, varma mænnsikor får skit før att andra inte kan tackla sig sjælv. Jag blir besviken...
Men nu ær jag rætt lugn. Jag har gjort en grym ljummen couscous-sallad till mig sjælv. Med crabsticks, rækor, ost, grønsaker. Hur gott som helst. Kanske var det den stillade hungern som gjorde mig lugn. Jag ær allafall glad att det snart ær jul och jag komer att tillbringa den med likasinnade mænniskor.
Thank God før that!


Kommentarer
Elin & Alva

Hej stumpan!!!
hur är det?
tiden går såå fort! kan du tänka dig det... Alva är snart 1 år!
tuvär finns inte nå mycke julkänslor här... det mästa for bort med snön!!!
det har varit + grader hur länge som hälls och all snö är snart borta!!!
brukar sjunga för Alva:
jul jul strålande jul
sänk dina vita vingar....
för att hålla humöret uppe om att det kan bli en vit jul iallla fall!!!
vi tycker om dig!!!
kram kram
hör av dig!!

2006-12-05 @ 13:33:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0