4 dagar kvar

Japps, fyra dagar kvar:) Ikvæll ska jag handla julklappar jærnet. Åker in till Oslo efter jobbet. Ska bli kul. Nu ska jag lyckas hitta det mesta!
Till jul har jag lagt fram ett førslag till de yngre syskonen i familjen. Holiday i mellandagarna! Alltså filmen... bio.... Så det vore ju kul om Maria och Mamma också ville følja med. Kanske Perk också? Fast det kanske ær en tjejfilm... Det verkar vara en helt otroligt bra film, massa kærlek och feel-good. Need it.

42503-353

42503-354

Barnen blev lite utslitna efter sin dag som tomtenisse:)

Heeeeeeeem....


Kommentarer
elin & alva

hej !!
hur är det!!
vad har hänt?
hoppas att allt ordnar sig!!
kram kram

2006-12-18 @ 12:12:30
mamma

Underbara gutter, underbar mamma och pappa Norge,underbar dotter min. Kan det bli bedre?

2006-12-18 @ 20:17:19
irene

Boss såg lite trött ut också

2006-12-18 @ 21:21:48
Mi

De är ju för söta! Boss också! Jag kan gärna följa med på bio, om Jonas är i Falun då kanske han också kan få följa med? Om han vill alltså... Vi måste ge pappa födelsedagpresenten också. Puss och kram!

2006-12-19 @ 19:09:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0