ÅRSSUMMERING

Shiiit, vart tog 2006 vägen? Fort fort fort gick det. Ska försöka mig på samma lista som jag gjorde för ett år sedan:

Bäst: Ja.. vad ska vi säga om det, måste väl vara att jag drog till Norge. Var helt rätt för mig. Familjen i Norge är bäst också;) (I Norge...)
Sämst: Eh... Jag har fortfarande inte släppt greppet eller kommit över Markus. Det är sämst för att jag mår dåligt av att tänka på vad han gör och tänker och tycker hela tiden. Det sliter på hjärtat med av och på-förhållanden också.
Jobbigast: En av de tre gångerna jag och Markus gjorde slut. Jag trodde jag skulle dö. Och att hela hösten var ett enda stort regnoväder. Mina krafter var slut.
Bästa resan: Hmm... Norge, Sverige, Spanien, Polen.. Det blir nog Tromsö-resan med kören som tar hem priset. Den var riktigt lyckad!

42503-368
Och vilket väder vi hade!


Bästa köp: Blivit mycket klädinköp detta år... Min svarta Indiska-klänning är en favorit. Sen måste jag nog skriva Polen-finklänningen. Det var värt. Och den vitprickiga klänningen från Spanien... Nej, jag säger alla mina klänningar:) Min norska familjs bästa köp var huset i Dröbak:) och Irene köpte ett torp!

Just det! Jag köpte mig en kamera:)

42503-370


Stoltast: Jag svarar nog flytten till Norge där. Ibland tror jag att jag inte orkar ta tag i nåt i livet. Men där hände det ju faktiskt nåt. Sen började jag ju faktiskt sjunga i kör också.
Mest pucko Big: Nej, jag har inte kommit över Markus. I år igen.
Bästa händelse: Helena tog studenten, Helena tog körkort, Helena flyttade hemifrån... Nej, det är ju inte Helenas blogg det här. Jag säger...: Helena bestämde sig för att flyttatill Norge, ihop med mig :D
Bästa händelse nyhetssammanhang: Gripandet av Hagamannen. Att det blå blocket tog makten gillade jag också.
Bästa händelse sport: Hela vinter-OS var ett glädjerus för mig. Särskilt som svensk i Norge. Haha...loooosers;)

 

42503-372
"Björn Lind sikret et nytt svensk gull i Torino-OL.
Både Tor Arne Hetland og Johan Kjølstad mislyktes i sprint-semifinalen. Nå jubler svenskene."

Bråkigast: Har väl inte bråkat med så många fler än vanligt. Mest med Markus. I år igen...
Mest seddan film
: Walk the line. Har en känsla av att Holiday kommer bli poppis hos mig också.
Mest kärlek
: Jag vet inte. Längtan till min familj hemma. Boss. Boss är kärlek.

42503-369

Bästa tv-program: Grey´s Anatomy. OCH Ghost Whisperer förstås.
Bästa låt: Jag vet inte.
Sötast: Ivar & Viktor ;)

42503-276

 



Kommentarer
Anonym

Instämmer totalt i MITT bästa köp!!!

2007-01-02 @ 18:05:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0