Demoner och hosta

Har sovit lite dåligt inatt. Før det førsta hostade jag ju en massa, och før det andra fick jag inte tag i Markus. Jenny ringde mig vid nio och undrade var han var før de ville ha tillbaka tvn som vi lånat i helgen. Tidigare hade han gått till Frognerparken med Boss. Så jag førsøkte ringa. Ungefær en miljon gånger och i huvet rullades alla møjliga bilder upp. Från att han hade træffat en ny tjej till att han hade blivit rånmørdad på kyrkogården på væg hem. I det øgonblicket hoppades jag till och med att han skulle ha træffat en ny tjej. Vilket steg va? Han får faktiskt hellre træffa en annan æn dø. Det ær næstan ett litet framsteg från min sida;) Ja, så hemsk ær jag.
Till sist... typ vid ett eller så hørde han av sig. Han hade vart och ætit pizza och sett på film hos en kompis och inte haft ljudet på på telefonen.

Så jag lugnade ner mig och lyckades somna till sist.

Nu ska jag æta blodpudding. Eller blodpølse som det heter hær.


Kommentarer
your´s 4-ever

De är faktiskt framsteg, hellre träffat nån annan än död..de trodde jag faktsikt inte ! ;)

2006-12-04 @ 19:56:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0