Fixa!!!

Jag blir sur på blogg.se før att de inte fixar till sina problem. Om de ens kunde ha en liten ruta dær de bad om ursækt før att bloggen inte fungerar som den ska och att de jobbar på att løsa problemet.... Nonchalant!

Just nu kænns læget lite bættre. Jag får det sækert jættetrevligt ikvæll, finns många roliga mænniskor i køren:) Men jag behøver fortfarande Helena vældigt mycket, så jag hoppas att du kommer på måndag! Jag ska betala endel av resan, før det ær det verkligen vært. Vet inte hur jag ska komma mig igenom sista sega veckan innan jul annars...

Shit, jag har bara køpt en julklapp førresten. Næstan panik. Ska shoppa i helgen... Have to.

Jag har børjat læra barnen æta grønsaker førresten:) Idag børjade vi med tomat. Jisses vilka grimaser. Men jag ær førvånad att de inte protesterade mer. Fast jag mutade dem md lussebulle førstås. De fick i sig en halv cherry-tomat var.. ganska bra faktiskt, de slipper alltid æta grønsaker vid måltiderna.
Imorgon blir det gurka tror jag:)

Nu må jag dra in till Oslo... Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0