Glenn!

Jag tänkte att jag skulle skicka in Glenn min vän till Expressens lussekatt-tävling. Kanske också Falu-kuriren också, men vet inte om det är för sent. Han är ju för go plutten. Ska bli hur kul som helst att ha han här i Norge ett tag. Han kan liksom det där med att ljusa upp tillvaron bara genom att finnas.

42503-323

Barnen längtar efter han också kan jag lova!
"Jag vill åka till Sverige och hälsa på Glenn!"
Så har jag lärt dem Glenn-sången:

Glenn, Glenn, Glenn är min vän,
Glenn, Glenn, Glenn är min vän,
Glenn, Glenn, Glenn är min vän,
Glenn är en riktig kompis!

Den sjöng de för Helena i telefon här om dagen:) Sötisar...


Kommentarer
mams

Det är för sent till Falu-Kurirens lussekatt-tävling, men försök till Expressens du. Han borde ju vinna, det finns ingen bättre lussekatt. Förresten inte bara lussekatt, han är bäst hela året.
Får man ta med sig katter hur som helst till Norge? Jag menar, det finns ju införselregler att hålla sig till.
En annan sak... jag har plockat kantareller idag!

2006-12-03 @ 15:02:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0