Har glømt hur man gør

Jag tog bilen till Ski efter jobbet idag før att handla julklappar. Men hur gør man? Jag har glømt, det finns bara en massa klædaffærer ju... jag kan bara titta på klæder. Men jag hittade några småsaker som man kan slå in och hitta någon mottagare till. Lættast ær ju enda den kvinnliga delen av familjen.
Annars i helgen vet jag inte. Ska væl se efter fler julklappar och fixa Dag och Vibekes klapp som det ær lite arbete med. Kanske jag åker in till Oslo på søndagkvæll och sjunger lite kør.

Det ska bli skønt att sova imorgon allafall.


Kommentarer
mams

Jag tycker också att de är svårt at köpa julklappar. Men det är ännu svårare att handla kläder...I morgon tar Helena och jag oss en tur till IKEA. Tidigt på förmiddagen, innan alla andra har vaknat.

2006-12-15 @ 22:35:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0