Hemma!

It´s just lovely to be home again...
Har inte suttit vid datorn så mycket. Jag har umgåtts med min kära familj jag:) Vi har flamsat endel. Maria påstår att vi är omogna?! Fattar ingenting;)
Dagen idag har tillbringats på stan med Helena. Vi har sprungit i en massa affärer och vi har lyckats köpa endel julkappar. Vi hittade också en helt underbar klänning till Katarina som vi fick lov att köpa. Hoppas hon gillar den!
Finns en massa roliga bilder på mammas dator också.

42503-357
sommar, sol, skog:)

42503-356

monstret Julius och söta Glenn;)
Ska gå och se vad han har för sig nu.

Ciao!


Kommentarer
julle

Vadå "monster"? Det var ju bara min hemmafrilla ju!

2006-12-23 @ 16:53:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0