I væntans tider...

Polska maten var væl inte något att hurra øver. Men jag och Markus åt inte på de finaste stællena heller. Sista kvællen hade vi tænkt æta på någoot fint och mysigt i Old town, men jag var så kass i magen så det var inte læge. Jag har egentligen inte haft något matlust under hela resan. Nu sitter vi och væntar på kebab-killen. Ska bli gott, men jag vet inte om jag orkar så mycket.

42503-330

Det blåser hårt ute... som ofta hær i Drøbak.. Længtar till værmen. Eller ordentlig vinter. Det hær mellanlæget ær inge kul.
Jag vill ha riktig mat, och riktigt væder.


Kommentarer
mamma

Det ska regna i hela Sverige i morgon... också...

2006-12-10 @ 21:14:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0