Ja, jag vill

Dag ær ganska rolig ibland... trots sin inriktning på skæmten. Han har endel vettigt att sæga också. Så från att ha kommit upp hit - buhu buhu, så sitter jag hær och det kænns rætt okej. Jag åker till Warszawa.
Men min kæra kompis Markus:)

Det ær bra, det ær bra, det ær bra.

Eftersom jag uppenbarligen har haft svårt att slæppa Markus førr ær detta ju ett ypperligt tillfælle før mig att gå vidare i livet. Han vill inte ha mig, jag vill inte ha han heller egentligen. Men det var ju det dær med minnen och att hålla fast vid det som varit. Och så var det det dær med tryggheten och ja, kærleken. Kærleken som inte ær som den ska.

42503-327


Kommentarer
Anonym

Bra Birgitta. Du samlar vuxenpoäng. Det är nämligen så knöligt med tryggheten och kärleken när man är "vuxen" också.

...nu smyger Glenn omkring i möblerna och försöker vara osynlig medan Julle ligger på golvet nedanför och försöker hitta en blotta. Allt medan tjejerna försöker somna i sina sängar... det är ganska trivsamt i Lycksele

:)

2006-12-05 @ 22:44:40
Elin & Alva

Biggan DU FIXAR DET !!!
be strong!! (du är redan vacker!!)
;)
kram kram

2006-12-06 @ 09:49:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0