Julklappar och pepparkakshus

Håller på att slå in julklappar. Har fått ihop några stycken nu. Ikvæll har jag kørt både till Vinterbro och Ski. Tur de ær så snælla och lånar ut bilen hela tiden. Mina julklappar blir ræddade. Ser ut som det løser sig med Dag och Vibekes klapp, men jag ær inte helt nøjd med andrahandsvalet. Hade ju en bild av hur det skulle bli...
Idag bakade vi pepparkakshus, jag och barnen. De var så stolta, och det blev ju ganska bra. Det ær ju så enkelt med færdig byggsats. Nær jag och Markus bodde ihop gjorde jag till och med degen sjælv. Och sen klippte vi ut formar och bakade efter det. Varfør ska man gøra det så komplicerat? Fast å andra sidan. Det ær lite mer status i att ha gjort allt sjælv:)
Imorgon ær det bara att børja slita jærnet. Storstædning, tvætt, mer stædning, julklappsinslagning mm. Inte en lugn stund.
Så jag borde egentligen sova. Men julklapparna kallar...
Byee..



Kommentarer
helena

har du sett på tarotbloggen. flytten verkar komma som en skänk från ovan för mig =)

2006-12-20 @ 11:45:47
Bridget

Ye, jag såg det, fin-fint... Ska klippa ut en jobbannnons åt dig idag... jobb på barnehage- dagis. Allt blir bra,;)

2006-12-20 @ 16:38:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0