Lager 157?

Vi ska snart åka och hälsa på Farmor alla barnen, på vägen passerar vi Sågmyra så det blir en sväng in på Lager 157 (var det just de siffrorna?) Ska bli väldigt skoj och se vad de har för fina kläder där. Tänk vad bra för den utdöende bygden att de beslutade sig för att starta upp sin verksamhet just där! Super.
Igår var det julafton... GOD JUL ni som läser min blogg... Har glömt att skriva det.
Jag har haft en fin jul med min fina familj. Jag och Maria lyckades dessvärre komma ihop oss men det är ingen ovanlighet. Jag har bakat tryfflar också. De ska ju vara runda, men mina är väldigt kantiga, men också väääldigt goda. I like.

42503-363

Här är Mammeselen och Perk!

Fina julklappar har jag fått också. Tack Mamma, Pappa, Maria, Per-Erik, Katarina, Helena, Dag, Vibeke, Ivar och Viktor:)

Ciao!


Kommentarer
lyckseletomten och alla nissarna

GOD JUL själv !!

2006-12-25 @ 13:35:52
Sofie

God Jul!!! =)

2006-12-25 @ 20:44:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0