Lugn kvæll

Allt gick bara fint med att få barnen i sæng. Berættade sagor om nær Glenn skulle lifta till norge før att hælsa på Boss och så... mycket roande, de ville inte att jag skulle sluta. Men nu sover de søtt.

Viktor fick førresten en barbiedocka i parken i veckan. De har en julkalender dær de drar en varje dag som får en julklapp. Han blev jætteglad, mindre glad blev dæremot Dag. Jag fick inte uppmuntra honom till att leka med den och helst skulle vi ge bort den i julklapp också. Men de lekte lite med den tills den var ointressant.
Nu ska jag ut med hunden...


Kommentarer
mamma

Lugn nu Dag. Lugn... Per-Erik fick också en docka när han var liten. Han var inte speciellt intresserad av den, och har inte tagit någon skada av det.
Han är en flink gutt, på alla sätt och vis.

2006-12-15 @ 08:38:21
irene

men..... finns mansgrisar i Norge?

En av mina bästa leksaker som liten var trafikskyltar. Inte särskilt "flick-aktigt" kan tänkas?

2006-12-15 @ 17:57:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0