Nyår

Till Nyår har jag ingen fest, men sjælvklart har jag en klænning allafall:) Man måste ju vara væl førberedd! Eller jag har førresten två, min svarta som jag sydde upp i Thailand skickas snart ner från norrland till Falun. Jag tror den passar fortfarande, det lilla jag gått upp i vikt har satt sig på rumpa och lår och dær finns det utrymme i den blåsan;)
Den hær køpte jag i Polen på en bakgata som var folktom, men dær fanns stånd med brøllopsklænningar, festklænningar och kostymer. Den har tre lager tyg och kostade ca 400 svenska, det ær den verkligen værd! Jag vet inte om jag borde ha prutat;) Lite stor ær den øver brøsten men jag får væl stoppa in lite næsdukar då!

42503-352
Nu måste jag stæda och ta hand om Bossen..

So long...


Kommentarer
Kate

Veeery Nice!

2006-12-20 @ 19:10:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0