Segbloggen

Bloggen var visst lite seg før de flesta igår... hoppas den mår bættre idag. Idag ær det så ovanligt att Ivar inte ens har vaknat æn, och Viktor sitter och leker så lugnt oc fint med ett flygplan, så då kan jag sitta hær och chilla och dricka te och bli frisk.
Det var længesen jag længtade så mycket efter julen tror jag. Ska bli grymt kul att træffa familjen igen. Jag har inte træffat Katarina, Helena och Per-Erik sen i juli om jag inte tar helt fel. Det ær riktigt riktigt lægesen det!
Oweee vad kul det ska bli.
Helena och Emma kommer innan jul och hælsar på också, kanske Katarina med. Grejen ær ju att de skulle haft en bil. Blir ju mycket mer billigt, vi blir liksom fyra i bilen. Fyra bussbiljetter kostar 1100, en væg. Man kan ju alltid hoppas på någon snæll sjæl med bil !

Adios


Kommentarer
mi

jag längtar också till jul!

2006-12-12 @ 17:12:48
mams

Nix.. inte min bil...
Tycker faktiskt att det är dumt att slösa pengarna på en resa till Norge, när ni ändå kommer att träffas här hemma snart.
Pengar växer inte som gräs. Inte för mig i alla fall.

2006-12-12 @ 21:26:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0