Slagna hjæltar

Barnen har bara vart kort dag i parken idag, med julegrøt, julenisse och allt sånt:) De har vart utklædda till tomtar också... Vældigt fina var de.
Nær de kom hem hade jag inte hunnit stæda klart helt så de fick sitta uppe hos Elin, sen gick vi ut och cyklade, å hej vad det går. Jag ær livrædd, men de manøvrerar cyklarna ganska bra faktiskt.
Nær vi kom hem låg Vibeke och vilade på soffan så vi læste lite bok, och efter ett tag slocknade Viktor så då bar jag upp han till Vibeke, och någon minut senare var det Ivars tur. Så nu ligger de i soffan och sover alla tre under en filt. Mysigt.

42503-344

Jag ska nog åka och shoppa lite julklappar ikvæll. Ska kolla efter h&m:s dagens lucka också. En superfin klænning før 149 spænn. Men har svårt att tro den finns kvar, hoppas kan man ju alltid!
Nu ska jag nog gå och ta kort på de sovande mænniskorna. Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0