Snart hemma igen... eller hemma och hemma...

Nu har vi gjort en stor del av Warszawa. Vi har bott pa ett helt okej hotell, fast det kunde ju ha vart lite lyxigare:) Jag har badat skumbad varje kvall, det har vart lovely... Vi har vandrat omkring och haft det bra. Idag har vi vart i gamla stan och det ar jattefint. Valdigt vackra hus, jag vill nastan ha en lagenhet har.
Igar var vi pa ryssmarknad, fast det var mest asiater dar och salde en massa sockor. Jag har forresten inte kopt en enda julklapp. Jo, en halv... men jag far ta tagi det nar jag kommer hem...

For ovrigt har jag precis last i Marias blogg och fatt mig ett gott skratt. Mammas, Irenes, Helenas, och Jonas diskussion om hurvida Maria ska kopa klader eller inte... Haha.

For ovrigt gar det upp och ner med allt med Markus, this is very hard.

42503-279

Har har jag vart idag.
Vi har tur med vadret, har kannts som var idag:)
Imorgon kommer vi hem... mest langtar jag till julen....
Ciao


Kommentarer
mams

Kul att höra av dig!

2006-12-09 @ 16:09:27
irene

vi gör allt för att roa :)

2006-12-09 @ 19:25:15
Mi

Ja ni är ju för roliga :)

2006-12-10 @ 10:29:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0