Soppa

Ja jøsses jag sæger då det. Ær inte lætt att leva i den hær værlden. Inte lætt att veta vem man kan lita på och vem som ær din væn. Men det ger sig nog...
Det ær bara min familj egentligen som jag kan lita på till hundra procent. Jag skulle aldrig tvivla på dem. Tur man har dem. Helena, vi kommer ha so much fun. Nu ær det sex snigeldagar kvar till vi ses!

Jag børjar tycka att min sovgræns till tio ær lite længe nu før tiden. Så oftast går jag upp føre det. Idag gick jag upp halv och tog en promenad med Boss i skogen.
-I skogen sæger du?
-Ja. I skogen!
Hihi...

Nu ska jag ta en dusch och gå upp och æta frulle. Kanske ska sitta lite barnvakt också. Har ju inte så mycket annat før mig.


Kommentarer
mamma

Soppa är gott!

2006-12-17 @ 17:54:30
Kate

JAAAAA, I SKOGEEEN!!!!!!

2006-12-20 @ 19:09:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0