Today´s the day!

Jag har sovit fyra timmar inatt, jag ær lite speedad. Fick klart Dag och Vibekes gave igår/inatt. Den blev okej, men jag hade gærna haft mer tid. Nu har jag stædat hela lægenheten, har endel småsaker kvar men jag ska nog lyckas bli klar. Klockan ett går bussen, och då vet jag någon som kommer att sova. Nu måste jag bara leta reda på min Ipod som jag har førlagt någonstans.

Igår åt vi pizza till middag. Å, den smakade precis som de svenska, så det var vældig gott.

Barnen sitter och ser på jultv, jag åker hem idag:)


Kommentarer
elin & alva

hej!!!
vad heter du på betapet?

ha en riktigt GOD JUL!!!

2006-12-23 @ 12:17:22
Big

Jag heter minoua !

2006-12-23 @ 15:45:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0